Замовити дзвінок Адреси салонів
Адреси салонів

Людовик Сорін: «Успіх Country Corner в тому, що Country Corner – це Франція»

Друга половина лютого ознаменувалася для українського офісу Country Corner важливою подією – візитом Людовика Соріна (Ludovic Sorin), експорт менеджера французької компанії Country Corner. Відвідавши наш стенд на Interior Mebel, пан Сорін відправився в салон Country Corner на пр-т. Перемоги, 18, де провів зустріч з дилерами та журналістами.

Під час своєї презентації Людовик Сорін торкнувся безлічі тем і питань, зробивши загальний огляд історії компанії і представивши звіти за 2014 рік. Також наш гість розповів про плани та нові вектори розвитку Country Corner на поточний рік в Україні та світі.

2014. Про доповнені колекції та вплив декору

У 2014 році Country Corner на час призупинила роботу над створенням нових колекцій, направивши сили на вдосконалення поточного модельного ряду. Орієнтуючись на побажання клієнтів, компанія доповнила свої колекції необхідними елементами меблів.

«Ми ретельно аналізуємо ринок, прислухаючись до споживача. І якщо клієнт все частіше і частіше шукає дводверний комод в тій чи іншій колекції, але саме в даній колекції він не представлений, це означає, що саме час такого комоду з'явитися», – коментує Людовик Сорін.

Цікаво те, що саме минулий рік дав життя серії комодів, які повторюють малюнок деяких елементів декору компанії. Досвід Country Corner показує, що популярні аксесуари можуть стати приводом для появи ексклюзивної лінії меблів, під стать такому декору.

2015. У ногу з часом, залишаючись вірним традиціям

2015 обіцяє бути насиченим для компанії, так як до виходу готується 5 нових колекцій меблів. Новинки цього року – більш сучасні, більш динамічні, такі, що відповідають останнім вимогам споживача. Шанувальників Country Corner, безумовно, здивують нотки індустріального духу, простота і чіткість ліній (деякі колекції мають в основі металеві декори, відрізняючись досить грубим дизайном). Однак, як стверджує пан Сорін, подібні нововведення не змінять основної філософії компанії.

«Світ змінюється, диктуючи тенденції ринку. Ми намагаємося йти в ногу з часом, даючи клієнтам те, що актуально зараз. Тим не менш, не забуваємо про те, з чого все починалося, про нашу багату, наповнену теплом і любов'ю, історію. Country Corner – це, в першу чергу, емоції, і скільки б ми не осучаснювали її продукцію, першочерговим завжди буде дух старої Франції, краса Провансу, чарівність паризьких вуличок і все те, що дарує споживачам наша компанія. А ми даруємо емоції», – говорить пан Сорін.  

Дві складові емоцій 

«Успіх Country Corner в тому, що Country Corner – це Франція», – продовжує Людовик Сорін. І в його словах простежується не просто патріотичні нотки, а й важлива складова філософії компанії. Емоції неможливо створити, вони повинні бути справжніми, а що може бути чарівніше квітучих полів лаванди або захоплююче палацових інтриг? Тому, з самих перших днів роботи компанії, її дизайнери шукали натхнення в багатій історії Франції, відтворюючи стиль відомих правителів і розкішних замків. Як незвичайні віхи історії, так і природна краса регіонів Франції дала життя не одній колекції меблів Country Corner, додавши нотки легкості і надзвичайною ніжності. По суті, можна сміливо стверджувати, що вся продукція Country Corner – це данина історії Франції та ода її природному багатству! 

Épilogue

Торік Country Corner відсвяткувала свій ювілей – 30 років плідної, творчої роботи, завдяки якій на світ з'явилися більше 18 вишуканих колекцій меблів і неймовірний асортимент аксесуарів і декору. 

«Які б зміни не відбувалися в компанії, незмінним завжди залишається штат наших дизайнерів і художників, які стояли біля витоків Country Corner. Вони відчувають настрій наших меблів, знають і поділяють філософію компанії і так, створюють не меблі, а, повторюсь, емоції», – гордовито завершує презентацію пан Сорін.

Розміщено Merx